Wednesday, November 3, 2010

Erghh =,=

Demam deamam, Sungguh menyakit kan, Aku tidak suka demam menghampiri dgn diri aku, Ini membuat kan aku lemah, Malas, Dan mengade. Susah untuk membuat sesuatu yang diingini. Ya allah, Sembuh kan lah aku dari kebah ini. Aku mahu menjadi pulih seperti biasa, Mahu tertawa bersama teman teman, Mahu meluang kan masa bersama teman teman.

Aku degil, aku nakal, aku teruk. Mahupon dmm sebegini, Aku masih berkuat untuk buat diri aku seperi biasa, Mahu keluar bersama teman teman, Tetapi aku mempunyai teman yang sgt baik, Yang sentiasa menasihati aku, Sentiasa mengambil berat tentang aku Walupon aku tidak pernah berbuat demikian kpd mereka.

Selsema, Itu lah sesuatu benda yang paling aku tidak suka, Meleleh sepanjang masa, Tidak kira dimana aku berada, Tidak kira waktu dan tempat. Sepanjang masa aku memegang sapu tangan kepunyaan aku untuk mengelap seleselma itu. Di waktu tidur aku ibarat kan penjenayah, Tidur tak tentu hala. Sekejap bangun, Sekejap baring, Ini kerana hidung ku tersumbat, Ya allah susah sekali aku mahu bernafas.