Thursday, November 4, 2010

;)

Hello, Aku menulis dan memposting lagii. Aku tersangat gembira kerana mempunyai banyak kwn kwn, Tidak kira india, melayu, mahu pon china. Itu lah sebahagian dari hidup aku. Tetapi aku lebih rapat dgn kwn baik aku, Yang dipanggil bff. Disitu lah tempat aku mengadu, dan merapu segalanya. Perlu kah aku tertera kan nama yang dpggl bff itu? Perlu! Sebab aku bangga mempunya mereka yang diibarat kan intan, Susah mahu dapat. Aku mempunya 3 orang bff. First, Mai jasmay. Norene nor, Gosh, Awien.

Kalian kenal mereka ini? Kalian tahu mengenai mereka? Mereka ini mempunya pendiran masing masing. Susah sekali untuk mendampingi mereka, Kerana mereka bukan seperti kwn kwn yang lain. Mereka ini matang dlm segala hal, Aku dah aggap mereka ini semua kakak aku.
Pantang sahaja membuat perkara yg tidak betul, Pasti akan di marah, Dan dinasihat, Aku hargai mereka ini sgt sgt.