Sunday, November 21, 2010

Di saat aku mencintaimu.

Yeaa, aku kembali meletakkan lagu ini di blog aku, sebab apa yea? sebab lagu ini penuh dgn maksud yang tersendiri. memang menyedih kan, tetapi ini lah realiti. lagu ini bukan sahaja untuk menghilangkan bosan atau apa, lagu ini memberi kita maksud yng tersirat. mungkin lagu ini ade kena mengena dgn diri kita. hayati lah dgn ayat nya, bukan hanya mendengar irama sahaja ;)

aku amat berminat dan tertarik dgn lagu ini, kalian tahu apa yang tersirat dlm lagu ini? okay biar lah aku terang kan nya, kerana aku sudah cukup memahami nya dan menghayati nya. lagu ini boleh dituju kan utk org yg korang sayang. disaat aku mencintaimu? yeaa, biar lah aku bagi contoh ibarat aku dgn kau. kau tengok saje tajuk, kau pasti dapat tangkap apa yang aku nak coret kan ;)

aku mula menyayangi kau, menyukai kau, semua nya ade pada kau. tapi aku salah, knp kau cakap mcm tu shaa? yea, aku berkata begitu sbb, aku aku mencintai, menyayangi oarang yang dah ade kekasih sendiri, yang punyai life yang sangat gembira, kebahagian. yea yang aku maksudkan ialah 'kau'. aku sangat sayang kau lebih dari apa pon. aku nak sangat kau, aku nak sangat kau. aku berharap yang kau akan jadi milikku, untuk apa? untuk aku menjaga kau. sentiasa ade dgn kau.

aku ingin kan dirimu, aku nak kau tahu yang aku cinta kan kau, cinta sangat sangat. aku nak kau datang kat aku, dan aku akan cakap yang aku sangat mencintai kau. aku tahu kau dah ada dia, tapi sayang aku, cinta aku utk kau, bukan untuk orang lain. aku menyendiri, knp? kerana aku memikir kan tentang kau dan aku. knp kau tggal aku? tak ade yang menghiasi hari aku selain kau. aku perlukan kau utk berada disisi aku.
aku keliru knp kau pergi disaat aku dah sayang kau, dah cinta kan kau. aku buntu, adakah aku akan terus tunggu kau?

aku salahh, aku nak bahagia mcm kau. aku cuba dan terus mencuba untuk pergi dari hidup kau, walau pon aku tahu itu amat susah dan perit bagi aku, tetapi aku mesti kuat utk terus kan. aku tahu kau dihimpit dgn cinta, kau tidak tahu utk pilih yang mana, tidak tahu utk menjaga hati siapa. kau sangat baik, kerana ingin menjaga hati aku dan dia. tetapi aku tahu aku tidak akan dapat kau, yea aku mesti ingat yang kau dah ada dia.

akhirnya, kau membuat keputusan untuk tggalkan aku. kau memohon maaf kerana kau tidak akan kembali pada aku, yea aku mesti redha dgn keputusan kau. kau dibuai dgn cinta. kau harus memilih satu, bukan dua. yea, kau telah memilih dia, bukan aku. aku harus sedar yang kau dah ade dia, dia sgt perlukan kau dari aku.

ehhhee ;D ini lah maksud yang tersirat di dalam lagu ini, aku hanya menberitahu kpd kalian, bukan untuk membuat sesiapa terasa. ini tidak ade mengena dgn sesiapa. hargai lah apa yang korang dah dapat ia, jgn sesekali sia sia kan org yang berada di depan mata yea ;)