Tuesday, October 12, 2010

sekolah lah ;)

hoi sa sa sa yanggg ;/
hm, weh esok dah 130ct kan? sekolah dah start doe. gila bosan sekolah. hmm masuk masuk mesti kena marah. sbb homework tak siap. alar weh! bukan gua sorang tak siap, ramai lagi derr, tu hah pet bieber tuh pon tk siap. hahah ;D

mcm kena tidur awal jea harini, hahaa. korang tahu aku kalu time sekolah. pukul 9.30 dah tidur, mcm apa jea kan? bangun tetap lambat jgk taw. yea lah letih kot sbb hari hari update blog. esk tk nk perhimpunan boleh? nak lepak kat toilet. cikgu bg pengunguman mesti lama oh, pagi pagi dah membebel kat pentas tuh, ngantok mak taw nyah oi.

dlm kelas aku ada budak baru, tapi tak tahu lawa ke tak. hahaa budak tu dorang kata cun ahh jgk. wakaka, dah la duduk sebelah pet! isshh, jgn duduk sebelah pet, pet tu perogol besiri. ayokk.
hmm, merapulah. tak tahu nak citer apa, hahh! tadi kan tgah hari abg aku bertekak dgn mak aku. tapi tak lah serius mana.

hm, yea lah mak aku suka treat aku dgn abg aku cmm budak kecik berak merata doe. asik nak marah jea, sapa tak angin kan? belum tgok aku marah lagi, hahha ;D tu lah aku dah ckp, aku tak suka bila mak aku cuti. nanti dia jadi RADIO 24JAM. biak dia keje, aman and senyap lah sikit rumah ni kan. ni tak, kucing aku selsema pon nak kecoh mcm tsunami. haih =,=

pfffttttttt. ahahh. bosan lah.