Thursday, August 26, 2010

Oh puasa ;)

puasa puasa oh puasa
kau membuat ku dahage, tak kira masa
tak kira dimana ku berada.
haih -,- aku dah la banyak ponteng nii.
dgn period, pastu ponteng dgn membe.
ape nak jadi nii sha oi?
jadi manusia lah sayangg.
haahaa.
sekolah oh sekolah
kau selalu membuat ku rasa bosan dan mengantuk.
bila aku tertidur dlm kelas, ade hantu yang mengetuk.
hahaa, bila nak cuti ni? dah la mggu depan exam,
ape pon tak prepare ;)
biasa lahh, esok nak exam, baru harini gelupor nak prepare.
hmm, sekarang mana nak pikir exam weh.
semua ingat nak raya.
haha ;D
betapa sombong dan bongkak nya aku?
hahaa, manusia kan ;D
bila lah parents aku nak bg duit shopping nii.
busy busy busy busy!
mcm lahh office tu nak runtuh, always 24jam kerja jea.
hahaa, bengang pulak akuu.
shoping oh shoping!
kau selalu membuat ku kering.
tak dapat brg itu, mesti berguling ;D
hahaa.
aku tak tahu nak create ape lagii.
nanti kita jumpa lagii.
bye sayangg.