Wednesday, August 18, 2010

kes rogol meningkat.

gambar hiasan jea --"
haih, dunia dunia!
buka tivi ade jea kes rogol, buang bayi semua.
takot kan sekarang? aku dengar jea kes rogol nii terus takot nak gaul sgt dgn boy.
bukan nya ape, tapi skrg susah sikit nak percaya lelaki kan ;(
bf kita pon belum tentu baik wehh.
nasib aku tak ade bf. hahaa ;D
korang semua hati hati lahh okay bercouple tu ;)
haha, korang tahu, aritu aku tgok berita dgn bapak aku.
tgok tgok jea kes rogol lagii.
bapak aku nii biasa lahh, tak boleh tgok mcm tu.
dia mesti ckp mcm nii "kalau papa jadi polis, papa anta perogol tuh kat hospital,
suruh doctor potong "bird" dia sampai habis"
haha.
korang tahu kan ape bird tu?
ala yangg anu laki tu, mcm pisang sikit tuh.
tu lahh maksud bapak aku.
haha ;D aku nii kalau dah cite, confirm lari tajuk.
okay pape pun.
bye :)