Wednesday, December 1, 2010

Mampuihh -,-

training training, wanna kill me );haih, kau tahu training hoki dah start balik. penat lah aku, aku sebenarnya nak gemuk, tapi makin kurus pulak, tiup angin mahu tak melayang aku, hahah. ade training setiap petang pukul 4.00 sampaii 6.30. balik apak aku amik lah. ade haritu apak aku suruh aku balik naik bas, pale mutuhhh nia. hahha, dahla time tu hujan, aku dgn fatin basah lencun, last last apak aku amik jgk, maybe dia tak boleh kot tgok anak dara dia yang comel ni kena hujan, wakakak ;D

harini ari khamis, mak aku cuti. mcm biasa mmng tak best, aku duduk pon tak senang. nak duduk jea, ade jea sura nyaring pggl aku, ee -,-. semalam kan apak aku tetiba bg topop 10 rggt kat aku, hahah, mana tak senyum lebar time tu. aku pon dan dan buat kan apak aku nescafe, wakaka. petang kang ade training balik, aku nak tidur pon berjaga jaga, takot lambat kan. aku dah la lama tak main hoki, sampai tepukul pukul kaki org. whoaa.

semalam satu hari aku tak bertegur dgn abang aku, mampuih dia la. dia ckp dgn aku, aku buat bodoh jea, agak bengang kot dia time tu. hahah. time dinner dgn family, abang aku pandang jea aku, makan jea la kan, ni sebuk nk pandang aku, sekali aku ckp "yang kau ni apehal pandang pandang aku?" nk mkn, mkn jea lah. hahaa gengster aku haa, pastu abg aku pon jwb dgn muka kesian mcm taik ayam "alar dik, sorry ah, nanti aku bg la kau guna lappy". aku jwb balik, "ahh tak paya la weh, kau punya nnti sampai aku mati pon tk dpt." aku pun blaa.

bla bla bla, aku tak tahu nak cerita ap dah, hahaa. haa B, i rendu you. haah. patot nya pet ajak aku hang harini, tapi aku pulak ade training. haha, pastu tetiba pulak dia tak boleh kuar, bebal bukan? dia kena kupas bawang 4guni, dia kata lah kan. dia tipu, dia dosa, aku tgok aku tertawa. hahah ;D ehh rendu lah dekat AQILA KIKI. dia ni membe satu class aku, dia la bebal bebal sikit, badan dia pon alar belon sikit, aku ni selalu buat jahat dgn dia, tak pernah back up dia, dia jea baik selalu cover aku.

  • meh aku list kan yang aku selalu buli dia :
  • selalu lekat kan kertas kat belakang tudung dia, kat kertas tu aku tulis "JGN DEKAT AKU, AKU BARU CIRIT BIRIT, LUPA NAK BASUH" hahah.
  • suka raba, ramas apa yang ade kat badan dia, hahah. bkn aku jea ehh, pet pon sama.
  • suka gantung beg dia kat pintu luar. haha.
  • suka tarik kerusi dia time nak duduk.
  • suka cucuk bontot dia, hahah.
  • suka marah marah dia smpai dia badmood ;/ haha.
  • suka ketepi kan dia, hahah.
  • suka buli dia, suruh beli mkanan, hahha ;D
  • suruh dia cover aku bila aku ponteng,
  • hahha, tu jea la kot, bapak lah segala jahat aku kan ;D

AQILA KIKI, I'M SO SORRY PRETTY HULK ;)