Saturday, December 11, 2010

HOHOHOHO -,-

hello, ehh rendu la kat kawan kawan, budak kelas, lama nya rasa cuti ni. dorang pon sombong. tak apa! tggu tahun depan, haha boleh jumpa balik. haa pastu rendu kat cikgu sains aku, dia ni tersangat lah baik. tak pernah berhenti mgajar aku. sbb kan markah aku selalu atas pagar, ade dia kata aku malas. pfttt -,- kalau saya mls kan cikgu, tak ade buku nota saya bertampal dua, haa, banyak tu nota saya buat taw. suka hati jea ckp saya malas. haha.

okay, antara banyak banyak cikgu lah yg mengajar aku, yg paling aku sanjung sanjung, minat, sayang ialah cikgu sains aku tu. korang pelik tak? bila dia masuk jea class aku, mesti aku bergaduh dgn dia, aku termenung salah, aku berckp salah, apa lg tidur kan? jgn ckp lahh. asik membebel jea, pening kepala aku --" lepas tu dia suka jeling aku dari jauh, elehhhh ingat aku takot, hahaa.

cikgu ni kan, dia terlalu baik taw. sbb aku jahat mcm mana pon dgn dia, dia tetap jgk layan aku, ajar aku itu ini, siap bg markah kesian lg tu haa ;D hahaa. yang paling aku tak boleh lupa time kat makmal sains, aku dgn huda duduk belakang sekali, duduk bawah meja, saje borak, entah mcm mana dia nampak kaki kiteorg, mengelabah haa dia kejar kiteorg, dgn pembaris yg panjang mcm ala ala pedang tu haa. kejar dah la tak dpt, hahha, pastu nak mengamuk ;p

pastu ade haritu, belajar kat makmal jgk. mcm biasa table aku sorang jea ade 4org, yang lain semua 8org, hahah, table aku huda, aku, pet dgn kembar aku umi ngamprengg. kalau ade pape latihan nak kena check, mesti cikgu tu straight jea kat meja kiteorg, hahha, sbb dia tahu kiteorg mmg tak buat kan. sorry cikgu. okay yang si umi ni duduk sebelah aku, dia ni pandai, tapi kwn dgn aku terus jd malas, kuat tidur.

ade haritu syokk dan merdu jea si umi ni tidurr, tidur atas buku sains pulak tu, kang meleleh abis cair nota nota tu, hahah. aku tgok jea dia tidur, aku ni pon takot nak tidur, dia relax jea, mcm sekolah bapak dia, sekalii cikgu kesayangan aku tu dtg, haaa, dia bawak pembaris panjang tu terus ketuk meja, kuat doe, aku pon terkejut, apa tah lg umi kan? Kelam kabut mcm robot dia bgn, hahah, lawak la twins aku ni. huda pet dah bantai gelak, hahah,

after tu dia terus tak tidur dah. then kiteorg pon buat lah latihan yang kat screen cikgu bg tu kan, sambil sambil aku buat, aku borak dgn umi, borak borak aku tersalah ejaan. aku nak pinjam la pemadam dia ala ala barbie warna pink tu kan, kalau pemadam aku jgn ckp la, awal tahun msuk sekolah dah kena rembat. hahha, pastu aku buka pensil box umi nk amik pemadam, then dia ckp mcm ni :
  • umi : heepppp! ( sambil ketuk ketuk tgn aku ) hahah.
  • aku : ehh kau ni knp? aku nak pinjam jea la doe, aduhh.
  • umi : kau dah guna simpan balik haa.
  • aku : hahah pahal kau ckp mcm tu? aku tahu la nk bg balik. kedekott, pemadam dah la banyak lobang lobang.
  • umi : hey, sekurang kurang nya aku ade pemadam, dari kau? ade?
  • aku : aku kau jgn ckp la, awal awal dah hilang, sbb tu mak aku dah tknk belikan aku pensil box ;p
  • umi : haa tahu pon, tu lah rembat org punya lg. ayat penting umi setiap kali aku pinjam pemadam dia "weh ingat! simpan dlm box aku balik, kang hilang, bila aku tanya, mula la kau ckp lalitha pinjam, kiru pinjam, semua nama kau nak sebut"
  • aku : hahah kau diam eh? aku sepakk kau jap lg apa tak dpt. hahah.

hahah, itu lah alkisah antara aku dgn twins aku tu haa. sangat lah kabut dia tu. ehh rendu nak nayanyi kuat kuat dlm kelas! pastu cikgu ali dtg " SAPE NYANYI TADI " hahah, aku org first paling senyap. jantung dah gerak kencang, hahah ;D