Monday, November 22, 2010

LOL -,-

  • bosan sangat, tak tahu nak buat apa. ade psp tak? meh pinjam jap.
  • makan? dah mkn, sangat kenyang, lepas mkn tak tahu lg nk buat apa.
  • keluar? hahaa, jgn buat lawak boleh? mana boleh doe. gate knci.
  • sms? alarr, dgn sape pulak aku nak msg? dgn membe? ahhh harapan ;/
  • call? hahah, memang kredit aku ni banyak, mmg banyak sgt sgt.
  • bosan? a'ah bosan sgt sgt, tapi nk juga terus kan type. hahaa.
  • nyanyi? oh dah banyak kali nyanyi, tapi rendu nak nyanyi dlm kelas, bila aku nyanyi semua pandang aku, whoaa ;D hahaa. mcm artis, kau jeles? ah sebuk.
  • menari? haa, menari kat rumah tak best, menari dlm kelas lagi best, bagi cikgu mengamuk sikit, ingat sng ke cikgu nk marah? haa, aku power boleh buat cikgu marah, aahah.
  • tidur? tknk lah, tgah tgah panas tidur buat apa, membesar kan segalanya jea.
  • b? aah b, rendu kau, sentiasa lah even kau tak rendu aku -,-
  • pisang? pisang rumah aku dah abis, mak aku telan semuanya. nak sehat katanya. agak gak la doe, aku pon nak mkn jugak. puihh --'
  • jemuran? oh dah angkat tadi, mendung semacam jea kan, baik aku angkat dulu, lgpon dah kering.
  • mandi? oh mesti la belum, relaxx luu. hahaha.