Wednesday, November 24, 2010

Good morning.

awal kan aku bangun? ahah, suka hati lah doe. tetiba pulak terbangun awal. sebenarnya mcm ni, aku nk pegi toilet kan, pastu nak masuk bilik tu, aku nampak lappy tga on, ehh aku tak off ke smlm. ahhh nvm, aku pon ape lagii, terus lah sambung online, hahah. tak mandi tak apa, still comel lagi, haha. puihh. nak cerita pasal smlm hangout boleh tak? pleasee, dengar yea.

okay smlm gerak pukul 11 mcm tu. knp? sabar lahh, ni aku nak cerita ni. aku dgn pet dah sampai mcd taw. then lepak jap, sbb nak tggu si mirul babi bangang lambab segala lembab ni. pet call dia, ckp kat mana, dia kata kat ktm. kiteorg ni pon bebal lah kan, pegi ktm sana, dah sampai tuh, cari cari dia tak ade. pastu mirul call, ckp kat old town. dlm hati aku ( alar kebabi nya si botak ni, sabar jea lah aku )

then, kiteorg patah balik, pegi ke mcd balik, dah lah nak lintas jln tu susah. ade jea yang nak hon, bawak kereta kelam kabut smcm jea. hoiii tempat kerja tak lari ya okay ;p
dah lintas tuh, lalu tepi bas metro. bapka lah bising kan, aku rasa dah boleh hafal apa konduktor tu cakap, nak tahu tak? haa dia ckp mcm ni " BANG KOTARAYA BANG, CEPAT CEPAT, DIK KOTARAYA DIK, KOTARAYA! " hahah, dia ckp mcm ni lah. okay lupa kan. pastu baruu nak naik ke mcd tuh, mirul pon sampai dgn kwn dia.

pastu naik bas, yang pet mcm bengang sikit sbb mirul ni buat hal. mirul ni mmg, segala babi da lah. geram betul aku. pastu sampai kl dlm pukul 12 mcm tu. amik lah monorail, mcm biasa before naik monorail tuh, mesti msuk toilet dulu, haha. pastu baru naik monorail. bla bla bla bla sampai BB. aku tahu cerita aku tak best, tp aku nk terus kan jugak, haha. turun tangga, depan maybank ade sorang laki ni, handsome? tak lah, biasa jea, haha. tgah tggu sape tah.

yang pet pon gatal bijik, pegi borak dgn budak tu, siap mintak num bagai. hahah cilakee.
blablabla, gerak klcc. lepak sana. mak oiii, panas gila nyah. rasa mcm mak mandi laut pulak. dah la jauh, tapi tak apa, aku jalan dan jalan jgk. sampai jea, si mirul, shahid, lihin, terus minum air kat apa entah nama benda laah tu, mcm air pancut sikit. hahah. semua dah sampai, kiteorg pon snap snap lah, borak borak jap. pastu balik.

TGGU KAT KOTARAYA, METRO BAPAK SEGALA LEMBAB. AKU DAH TAKOT NAK BALIK LAMBAT, JANTUNG DAH LAJU. MIRUL TAKOT KAN AKU, CKP BAS ROSAK, LAGI LAH JANTUNG AKU LAJU MCM KERETA F1. EE BABI DIA NI, PASTU BARU BAS SAMPAI. KELAMKABUT DAN GOPOH GAPAH JUGAK BILA NAK NAIK ;P PASTU SAMPAI LAH RAWANGGGG. RAWANGG! KAU KEBANGGAAN KITA, SENTIASA MENUNGGU KEPULANGAN ANAK MU, HAHA. PASTU AMIK BAS LAGI, TERUS BALIKKK.

alhamdullillah aku selamat, mak aku tak balik lagi, aku masuk rumah, baru kereta mak aku meluru masuk, alangkah cuak nya hamba pada saat itu ;D heyy, ni sha lah, pandai segala apa penipuan. ahah ;D