Thursday, November 11, 2010

Apa iniii?

Hoho, selamat pagi, hari ini aku bangun pagi, gosok gigi, dan makan pagi. hahah aku rasa bosan teramat sangat kerana teman teman aku semua sgd syok di sekolah. tggal lah aku sendirian di rumah, hehe. tetapi aku pelik dgn mereka, buat apa mereka ke sekolah? peperiksaan sudah habis, buku semua telah dipulang kan, ohhh mugkin sbb org tua mereka suruh ke sekolah. tetapi untuk apa? ohh untuk merayap, bergosip, meluang kan lebih masa bersama teman teman ;)

tahun depan aku nak masuk tgkatan5. omg! mcm tak percaya. aku tk suka masuk form5. ini kerana membuat kan aku lagii strees. aku tak suka! nnti aku tidak boleh keluar, aku tidak boleh relax dan sewaktu dgn nya. aku kena belajar dan terus belajar. masa depan aku terletak di tgn aku. hahaa. rasa sekejap sgt aku di form4. banyak suka duka aku di form, amat berat aku hendak meniggal kan kenangan form4.

kini dan sekarang aku menghabis kan masa aku dgn membuang masa. mcm mcm benda yg tak berfaedah aku buat. seperti makan, tidur, merayap, makan, tidur. ohhh biar lah, ini diri aku. bukan diri kalian. berat aku sudah naik ke 54, badan sgt lah kecik, tapi berat mgalahkan orang yg berbadan besar. ahhh lupa kan ;)

aku duduk rumah mcm org gila, kedepan kebelakang, lama lama jatuh longkang, hahaa aku mmg suka merepek. kerana aku tidak ade idea lagi untuk menaip, tapi tak apa, aku cuba mencari lagi inspirasi. aku bukan lah bodoh, tetapi aku sedikit bebal kerana aku tidak pandai mencoret seperenggan karangan mahu pon cerita. aku bingung knp aku tidak boleh mmbuat karangan yang best.

ini kerana aku tidak mengambil pandang tentang bahasa melayu. aku setakat memandang lalu sahaja, sebab itu, kdg kala ejaan aku banyak salah. okay, sampai sini sahaja entry aku harini, aku nak pergi membersih kan badan. aku belum mandi, aku suka mandi lambat, aku suka mandi lambat, aku suka mandi lambat ;D