Tuesday, October 12, 2010

sedih jugak =,=

hoi sayangg ;/
okay tadi aku ade share video dari kawan fb lah kan. pasal kawan jugak. hm hm sedih jugak video tuh. takot betol hilang kawan. yea lah, mcm mana buruk pon seseorang tuh, dia tetap kawan kita dunia akhirat kan? bukan senag nak dapat seorang kawan yg sporting semua.


jahat jahat pon kawan tuh, dia always ade dgn kita bukan? dia always buat kita ketawa dgn lawak dia bukan? kdg kdg, kita jenis bodoh sombong. kawan kita bg nasihat ke apa ke, kita still boleh ckp " AKU TAHU LAH APA AKU BUAT " maybe kita tk nmpak yang dia btl btl risau apa yng kita buat.

kawan mmg sgt sgt penting dalam life kita. okay example lah kan. if korang gaduh dgn coup korang, siapa korang cari? kat siapa korang nak mengadu semua? nak cerita hal itu ini? siapa? yes! tentu KAWAN yang kita cari. tak kisah dgn sesiapa pon korang nak kawan, tetap boleh di pggl kawan ;)

tgok mcm aku? aku dah banyak sakit kan hati kwn kwn aku, termasuk bff aku. yea bila aku marah, kawan semua aku tak ingat dah. aku sggup maki dorang semua. tapi dorang? still bg aku nasihat semua. Tahan dgn perangai aku semua. jahat kan aku maki korang? tak apa, korang nk sumpah ke, apa ke. aku tetap ingat korang sampai bila bila. korang kawan aku & bff aku.


ehh, sorry lah if aku ni selalu buat korang sakit hati. manusia tak pernah dari buat silap ryte?
pape pon, aku sayang korang semua. aku bukan lah jenis pedendam, pembenci. if korang say sorry kat aku, aku akan accept korang jadi kawan aku. senang je kan?
okay iloveyou FRIENDS. aku untung ade kawan mcm korang :)



sincerely, SHA.