Saturday, October 30, 2010

haih ;/

hye sayangg ;/ Aku bosan, yea bosan sangat. kredit kehabisan, topup pon untuk apa? aku seorang, kawan kawan semua tgah busy, okay nvm :) I'm still have my Bff .aku tak tahu kemana lg aku nak lari, cinta dan rindu mengejar aku, semakin aku jauh, semakin tu ia datang dekat dan menghampiri aku ;/ ya allah! tolong lah beri aku kekuatan untuk hadapi semua yang terjadi, yang berlaku depan mata aku ini.

aku tidak rabun, aku tidak buta, aku masih boleh melihat semuanya ;) aku akan guna kan mata aku ini dgn sebaik baiknya, ya laah knp aku yang harus menjadi mangsa, knp aku yang patut rasa semua ini? yea aku tahu, ini kehendak mu, tapi knp aku? aku menjadi keliru dan kdg kdg rasa nak menagis, tapi aku tak tahu apa yg sebenar nya berlaku, mmg orang disekeliling aku tknmpak, tapi aku nampak.

aku ni ibarat kotak mancis, setiap hari digunakan, dan disakit kan tanpa sikit pon menjaga hati aku. tak apa, semua pernah rasa apa yang kau rasa. kebahagiaan datang sekali, dan tak akan kembali lagi, kemungkinan akan kembali kebahagiaan itu, tetapi dibawa sekali dgn pisau yang tajam, untuk disakiti dan menyakiti, yup! harus dan tabah tempuh semuanya. dan harus sedar yang aku pernah menyakiti seseorang itu, tetapi bukan niat untuk mempermain kan, ini sbb aku terlalu sayang kan org tu.

memang kau nampak aku senyum, ketawa, menari, berjoget, berlari tak tentu hala, itu semua bukan lah lakonan dari aku, tetapi untuk menutupi semua kesedihan aku, semua perit aku, aku tidak perlu berheboh, mahupon berkecoh satu dunia yang aku sedang sedih, tidak perlu, biar aku yang rasa semua itu ;') sekarang aku tidak ade sesiapa lg yg bergantung kat hati aku, semua sudah pergi, dan bergantung pada hati org lain pulak, aku disini menanti dan memerhati dari jauh. alang kah gembira nya aku melihat kau gembira tak terkira dgn dia, aku turut tersenyum melihat kau ;)

huh! aku mencoret ini bukan lah untuk menunjuk mahupon membuat sesipa terasa, tetapi untuk meluah kan apa yang aku simpan selama ini, ingin aku mengadu tetapi pada siapa? pada keluarga? nahhh, hanya mendengar , tetapi memekak kan telinga, dan meminta kedua kaki. hm pada teman teman? aku takot, aku takot mereka tak sudi dgar cerita aku, mereka jugak pernah rasa semua ini, jadi sbb itu lah aku membuat blog ini, Disini terletak nya semua kisah hidup aku :)

thanks.