Monday, October 18, 2010

EXAM B.M ;)

hye sayang ;/
okay harini dah start exam kan? aku dah bgtahu semalam harini aku exam bm. okay aku dgn rasa bangga nya menjawab SENANG! alhamdullillah aku dapat jawab semua soalan. tapi agak babi jugak lah kan, sbb dua dua paper karangan. memang buntu jgk aku nk membuat ayat, mencari idea. mencari point untuk membuat ayat. rumusan aku okay lagi, dapat jgk jwb. sbb kita cuma amik point dari petikan jea.

yang aku bengang tahap tahik ayam ni, paper 2! mak aih, gila betul. soalan tu suruh buat huraian 350 patah perkataan, mana tk tegamam i kan? hahaa. korang mesti ckp 'alar 350 pon nak kecoh' ehh, biar lah. bagi aku terkejut taw! sbb, selama ni takade aku nk buat sampai 350. aku buat buat lah, kaw kaw punya aku perah otak sampai aku dapat buat. dah dapat buat, tapi baru 210 patah perkataan. aku pon give up lah jap!

sambil nak mencari idea tuh, aku pandang lah luar tingkap, ternampak budak budak baru lepas PMR belari, bermain langsung tidak menghirau kan kiteorg yg tgah exam ni. fuck lah utk mereka tuh, dah lah mcm monyet tak reti duduk dia. memekak pulak tuh! aku pon terus mengalih pandangan aku, aku ternampak cikgu BM aku otw dtg ke kelas aku. dlm otak aku " eh skrg time cikgu bibah ke?"

pikir punya pikir, YEA! sekarang time dia. cikgu bibah adalah guru bm aku yang sgt gendut lagi comil mcm lisa surihani ;) dia masuk dgn penuh satu senyuman kepura puraan. dia pon letak handbag dia dan berckp di depan "saya nak awak semua jwb 350 patah perkataan, saya tknk kurang, biar lebih" dlm hati aku pon "kepala hotak kau, kau ingat senang"? bermula aku berlawan dgn emosi sendiri.

hahaa, cikgu bibah paksa jugak semua jwb 350. aku pon cuba sedaya upaya aku. yes! akhirnya nya, aku dapat jugak jawab dgn idea yang dtg tanpa berhenti, lepas dah siap semua. aku kira, huraian aku semua ialah 389! hahah, alhamdullillah, lega aku hah. lalu aku melentok kan kepala aku seketika di atas meja yang penuh dgn contengan, dan aku pon tidur lah seketika untuk merehat kan minda yang telah di perah tadi. haha.

END*