Wednesday, October 6, 2010

ee, babi babi =,=

hoi puntik!
memang best lahh kan kalu selipar aku lagi sebelah hilang. benda kat rumah jea kan, siapa lah nak curi selipar aku yang murah tuh. Haih =.=

tak pon, ni mesti keja abang aku yang babi tuh. ergggh =,=
sebab dia ni jenis, kalau nak keluar tuh. dia suka sepak sepak selipar yang ade kat depan rumah tuh. tak kira selipar siapa, mak aku ke, bapak aku ke, aku ke! dia apa kesah.

bebal betul. dah banyak kali kena mcm ni taw. nak menyakat pon agalk agak lah.
haritu, selipar capal bapak aku masuk longkang. siapa punya keje? dah tentu ABANG saya yang saya sayang sgt sgt tuh -,-

tak apa, aku pon boleh buat. nanti aku keluar aku tak sepak selipar kau.
aku amik kasot kau, aku bawak pegi kedai, aku letak kat kedai tuh.
cari lah kau sampai dapat! hahhh, puas aku -,-

kau ingat kau gengster ke ABANG sayanggg :)
adik aku ni hahh lagi PAILANG taw.