Tuesday, October 5, 2010

alar );

oh hye ;/
alar harini dia dah keje, mesti bosan gila babi aku doe. dapat text pon kejap jea. okay tak apa, tggu dia balik mlm nati. hahaa. auw!
okay arini bapak aku balik tgah hari kang, dia keje half day jea. bapak aku mcm aku jgk, suka hati badak jea nak pegi ke tak. hahaha ;D smlm dia kata nak masak ayam black paper. okay adik tggu papaa masak yea ;/ aku berdua jea dgn bapak aku kat rumah. best jugak sbb bapak aku seorang yang sproting ;d melayan karenah anak dara dia ni. mak aku pulak keje, balik pukul 10 mlm kang. aku dgn mak aku mmg susah sikit nak jumpa. dia busy sgt, mcm lah perdana menteri. hahaa, aku bgun tgok dia dah pegi kerja, hmm. dia balik time aku dah tidur. harapan lah nak sembang kan? okay aku dah lari tajuk ni. dari ayam black paper sampai kesini.
hahah, tu aku mls nak update, mesti post aku ni macm nasi campur ;D merapu tah ape benda. okay bye, mwah*