Saturday, October 16, 2010

adeh =,=

hye ;/

esok dah sekolah kan?kejap jea rasa nya cuti. ahaa. start sekolah terus exam wehh. gil abapak terkojot kan? haha, study apa pon tak lagi. nnati mlm sikit lah study. baru masuk otak kan? eceh poyo jea. pfffttt =.= aku exam 3mggu. lama gila, mampus aku kena perah otak tahu tak. tapi mcm aku nk study jea? haha, korang mesti pelik kan dgn aku punya ayat? biasa la, ayat aku tunggang tebalik sikit. tapi besttt :D haha.

bila time exam, kedudukan aku kat tgah tgah tu hah. mak aih, mcm mana aku nak tiru kan? tapi ade sorang ni baik dgn aku, aku tukar tempat duduk dgn dia. tempay duduk dia belakang sekali and tepi dingding. wahhh syok aku dapat duduk situ, main fone boleh. tiru boleh, TIDUR pon best ;D bila aku duduk situ, mesti aku pandang luar tingkap. mula aksi berangan aku kan. mcm mcm lah.

kan best kalau aki jadi burung kat luar sana, terbang merata, pergi mana mana yang kita suka. memang best lah. aku time exam, aku siap cepat taw. hahh! soalan jawab 1 jam lebih, tapi aku 20minit dah siap. yang selebihnya, conteng meja and tidur. dua dua ni memang habit aku lah. bila aku tak boleh tidur, aku main potong2 pemadam. kau tahu nak buat apa? nak baling kat org lahh! hahaa ;D bila pemadam aku dah abis kena baling, aku job pemadam org pulak ;D

aku nak job pemadam yang mahal jea. alar faber caster gitu. hahaaa yang 20posen ni tak nk. haha ;D bila dorang punya pemdam dah hilang. cari sape? CARI LAH AKU. hahaa ;D nasib kwn kwn dlm kelas baik dgn aku, dah satu kepala semua. so dorang tak kesah lah if pemadam dorang hilang, dorang kaya, mana kesah kalau hilang. aku miskin, tak ade duit nak beli. thts y aku job. haah ;D

okay habis. bye mwah!