Sunday, August 8, 2010

PONTENG, KAU ADEE?

Ape kau nii sha? Ponteng jea keje.
hahaa, Aku bukan ponteng. tapi tak sedia menghadapi hari sekolah.
lagi lagi aku tak siap folio seni.
takot lahh nati kena denda.
denda jea muka aku, muka aku jeaa denda ;D
pegi mampos lah.
hmm, act ingat nak pegi bb.
tapii tidak kesampaian kan. sbb dah kena tggal.
pet babi pegi tggal aku sesorang.
then aku tggu lahh dia kat mcd,
smbil tggu tu. pegi lah tuka baju kat toilet dulu.
hahaa, korang semua if nak ponteng mesti ade benda nii.
-baju spare part, perfume, bedak-
haha, tak ade benda nii, kantoi lahh kan ;D
hmm, tggu punya tggu, dah 2 jam.
baru lahh sampai.
dia sampai buat muka tak bersalah pulak dgn aku!
terus belanja aku burger. hahaa.
aku pon ape lagii, muka senyum tak henti henti ;D
Hahaa, thanks wehh ;)
okayy balikk.
texting with my happines sofyy sayangg ;)
imysm