Saturday, August 28, 2010

Nak kemas ke tak nak ;/

koarang tahu tak ni gambar ape?
okay sayangg, gambar ni ade kaitan dgn post aku harini.
nampak sepah kan?
yea mmg sepah sangatt!
hahaa.
harini ingat mcm nak kemas bilik yang mcm hutan tuh.
tapi mcm malas jea.
mak aku kata, esok aku tu, tahun depan lah jwbnya ;D
act aku ni mmg pemalas okay.
mls sgt.
lagi lagi nk kemas katil after bgun dari tidur.
kalu boleh aku nak tarik cadar katil tu sampai ke ruang tamu.
hhaa ;D
mak aku, kalu masuk bilik aku. mesti dia ckp mcm ni.
" astagfirullahalazim, sepah nya bilik kau dik, apa kau buat hahh?
ma nak adek kmas seblum tidur"
hahaa, maaa! dah bosan lah dgar ayat tu.
tukar please.
hahaa.
kesian ma kan, penat dah berbuih ckp banyak kali, tapi benda mcm tu jugak.
tgok lahh nanti free and rajin, adk kemas oaky ;D
hareeemmmmmmmm.
haahaa.
koarang jgn jadi mcm aku taw.
dah la pemalas, tak dgar ckp pulak tu -,-
kena tarik telinga dulu BARU nak gerak weh.
hahaa.
okayy bye sayangg :)